středa 7. září 2011

Rtěnky Lancome L´absolu Nu - Beige Tulle a Maybelline - Pink Please

Lancome L´absolu Nu - Beige Tulle (202)
Tato rtěnka má mléčnou světle růžovou-béžovou barvu. :) Není moc krycí, je to spíše čirá, jemná barva. Hodí se na denní nošení. Rtěnka nemá třpytky ani shimmer. Nelepí a je moc příjemná na rtech. Tato rtěnka má v sobě Pro-Xylane a hydratační složky, takže vůbec nevysušuje rty, je lehká a hydratující. Co se týká vůně, voní opravdu krásně po růžích. Koupila jsem ji na letišti v Duty free shopu, jsem s ní moc spokojená (moje každodenní rtěnka).




Maybelline - Pink Please
Nyní moje oblíbená. Její jediné velké mínus je, že u nás v ČR se bohužel neprodává, já jí koupila na e-bye. Barva je krémová světlounce růžová, bez třpytek a shimmeru. Myslím, že barva nejvíce bude slušet světlejší až střední barvě pleti, na tmavší bych nedoporučovala. Má poměrně i dobrou výdrž a dobře kryje. Rtěnka lehce vysušuje, ale když pod ní dáte balzám, tak je vše ok. Vůně rtěnky není nijak výrazná, příjde mi jako lehoulinká kokosová vůně.



Na závěr ještě obě rtěnky spolu a pokus o swatch:


Vlevo: Pink Please
 Pravo: Beige Tulle 

Žádné komentáře:

Okomentovat