čtvrtek 11. srpna 2011

Goldwell Elixír

Dnes Vám po delší době představím moji oblíbenou kúru na vlasy od značky Goldwell, která vydrží ve vlasech tak 3 týdny. Tuto kúru dělají v různých kadeřnictvích, kde pracují se značkou Goldwell (Fellini, Pure..) Jde o dva profesionální přípravky značky Goldwell, a to krémová emulze a koncentrát. Na každý druh vlasů se tyto dva výrobky míchají v určité poměru pro vytvoření individuální receptury. Tato kúra navrací hladkost a výživu suchým, namáhaným vlasů a k tomu chrání a prodlužuje zářivost barvy.



Nejprve si odměřím množství obou přípravků a ty smíchám dohromady, já míchám 21 g krémové emulze a 8 g koncentrátu. V jakém poměru by se měly přípravky míchat vidíte v následující tabulce, kterou jsem si vás udělala.
.

Po smíchání nanesu kúru na šampónem umyté vlasy a poté vlasy pročešu hřebenem. Pod teplem se má maska nechat působit 10 minut, bez tepla 15 minut. Pak vlasy pořádně umyji vodou.
Tato kúra vydrží ve vlasech tak 3 týdny až měsíc.. Já si jí dělám vždy jednou za měsíc. Moje vlasy se dost zlepšily. Mám je melírované a vysušené a nyní i přes léto je mám krasně hydratované.

2 komentáře:

  1. Ahoj můžu se zeptat kolik tě to stálo ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem kupovala na německém ebayi. Prodejce sice nezasílal do zahraničí, ale když jsem mu napsala, tak jsme se dohodli. Tady jsem to v tý době nemohla nikde sehnat, nebo to vyšlo hrozně draho. V kadeřnictví Fellini mi tuto masku totiž dělali pod názvem Elixír a za jednu aplikaci chtěli nějakých 300 Kč, tak jsem si řekla, že si to koupím domu a budu si dělat masky doma - a jedna aplikace mě, kdybych to rozpočítala, rozhodně nevyšla na 300 Kč. :D

    OdpovědětVymazat